مدعوین خارجی در نمایشگاه​

شرایط دعوت مدعوین خارجی از ۲۹ کشور

– در هر زمینه فعالیت از هر کشور ۳ الی ۱۰ نفر پذیرفته می‌شود. – هزینه هتل پذیرایی و تشریفات برای ۲ شب اقامت به عهده برگزارکننده است (فول). – هر نفر می‌تواند یک همراه (فقط همسر) داشته باشد به علاوه هزینه کامل اقامت داده می‌شود. – همراهان دیگر از قبیل معاونین و یا فرزندان تا ۲ نفر به هزینه خودشان بلامانع است. – افراد باید از لحاظ جایگاه صنعتی و تجاری و توان سرمایه‌گذاری در کشور خود دارای رنک بالا و مطرح باشد و به تایید اتاق بازرگانی یا تشکل مربوطه برسد. – جهت رزرو هتل به نام افراد ارسال تصویر بلیط پرواز تا یک ماه قبل از پرواز الزامی است.

 

زمینه فعالیت مدعوین و گروه کالایی ایران اسکوکواکس

پتروشیمی، نفت و گاز نیرو انرژی نیروگاه حفاری و پالایشگاه و فرآورده‌های نفتی صنایع غذایی و کشاورزی صنایع دارویی و گیاهان دارویی دام و طیور دانش بنیان هوش مصنوعی انفورماتیک و سایبر نساجی و پوشاک چرم و کفش تجهیزات ایمنی سلولزی و کاغذ مبلمان، دکوراسیون صنایع چوب تجهیزات آشپزخانه ساختمان و شهرسازی شیشیه و در و پنجره و آسانسور و.. سیمان و گچ فولاد و آهن ریخته‌گری صنایع فلزی و ماشین‌سازی معادن سنگ‌های معدنی و زغال سنگ کانی‌های غیرفلزی مس و آلومینیوم تاسیسات حرارت و برودت و تهویه لوازم خانگی لوازم صوتی و تصویری بانکها و بیمه‌ها شرکت‌های سرمایه‌گذاری لیزینگ‌ها شتاب‌دهنده‌ها پلیمر و لاستیک و پلاستیک فناوری‌های نانو شیمیایی و شویینده‌ها و آرایشی و بهداشتی صنایع دستی و هنری گردشگری صنایع ورزشی و سلامت تجهیزات پزشکی بیمارستانها و کلینیک‌های درمانی تکنولوژی‌های پیشرفت درمان زیرساخت جاده و سد و تونل کشتیرانی، صنایع ریلی و هوایی گمرکات و کریدورها و بنادر خودروسازی نیرو محرکه و موتورسیکلت هواپیما و هلی‌کوپتر امداد و اتوبوس‌های دریایی تفریحی مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات برق و الکترونیک کامپیوتر و سرورها

شخصیت‌های مدعو ایران اسکوکواکس از کشورها:

معاون اقتصادی وزارتخانه‌های صنعت، انرژی، بهداشت، کشاورزی، راه، فناوری، نیرو روسای اتاق بازرگانی و اعضایشان روسای تشکل‌های برتر و اعضای آنها سرمایه‌گذاران (فرد، شرکت بانک) شهرداران ۳ الی ۵ شهر بزرگ روسای دانشگاه‌ها و هیات علمی سفرای داخلی و خارجی شرکتها کلیه هزینه‌های روادید، پرواز، اقامت، پذیرایی و تشریفات مقامات دولتی از جمله وزرا در حوزه صنعت انرژی نفت و نیرو اقتصاد بهداشت و درمان و معاونین آنها و روسای اتاق‌های بازرگانی و روسای انجمن‌های صنعتی و روسای دانشگاه‌ها رایگان است. اعضای اتاق‌های بازرگانی و انجمن‌های صنعتی و اعضای هیات علمی مشمول پرداخت ۲۰ درصد هزینه پرواز و ۵۰ درصد هزینه اقامت و ۱۰۰ درصد هزینه‌های ایاب و ذهاب با تشریفات به عهده برگزارکننده رویداد است.

تعداد مدعوین خارجی ایران اسکوکواکس از هر کشور

از میان وزراء، معاونین، اتاق‌های بازرگانی، تشکلها، هیأت علمی، سفرا، سرمایه‌گذاران، شهرداران، بانکداران و شرکت‌ها