رویداد Scocoex Intl این شرایط و ضوابط را برای اطلاع شما از خط‌ مشی‌ها و اقدامات قانونی ما ارائه می‌کند. لطفاً قبل از استفاده از این وب سایت، این شرایط و ضوابط را به دقت بررسی کنید. استفاده شما از این وب سایت نشان دهنده موافقت غیرقابل فسخ شما برای پایبندی به این شرایط و ضوابط است.
وب‌ سایت Scocoex.com و iranscocoex.com و زیر دامنه‌های آن متعلق به رویداد بین‌المللی Scocoex است که با عنوان scocoex تجارت می‌کند، ارائه‌شده توسط شرکت آفتاب پیشرفت صنعت، یک شرکت با مسئولیت محدود مستقر در تهران، ایران و دارای دفتر در مرکز رویداد و دفتر مرکزی تهران، خیابان بهشتی، خیابان نی‌ریزی. تلفن: 3321000-21-98+ فکس: 3312173-21-98+.
برای اهداف این شرایط و ضوابط، «ما» به رویداد بین‌المللی اسکوکواکس اشاره می‌کند، «این وب‌سایت» مجموعاً به وب‌سایت Scocoex.com و iranscocoex.com و زیر دامنه‌های آن اشاره می‌کند و «شما» ” و “شما” به فرد یا برنامه خاصی اشاره دارد که به این وب سایت دسترسی دارد.


حکومت

این وب سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می شود. دادگاه های جمهوری اسلامی ایران در صلاحیت انحصاری رسیدگی به اختلافات ناشی از استفاده شما از این وب سایت خواهند بود.

حفاظت از داده ها


هر گونه اطلاعات شخصی که هنگام استفاده از این وب سایت در اختیار ما قرار می دهید، مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی ما استفاده می شود

حقوق مالکیت


کلیه اطلاعات و سایر مطالب ارائه شده در این وب سایت به همراه کد نرم افزاری زیربنایی، مستقیماً متعلق به ما یا مجوز دهندگان ما است. شما مجاز به کپی، تغییر، تغییر، انتشار، پخش، توزیع، فروش یا انتقال هر گونه مطالب در این وب سایت یا کد نرم افزار زیربنایی، به طور کامل یا جزئی، بدون اجازه صریح ما نیستید. با این حال، محتویات این وب سایت ممکن است برای استفاده شخصی غیر تجاری شما دانلود، چاپ یا کپی شود. هر گونه استفاده غیرمجاز از این وب سایت ممکن است منجر به نقض قوانین کپی رایت، قوانین علائم تجاری، قوانین حفظ حریم خصوصی و انتشار و مقررات و قوانین ارتباطی شود. هیچ چیز در این وب سایت نباید به عنوان اعطای مجوز، مالکیت یا هر حق اختصاصی دیگری در این وب سایت، محتویات آن یا کد نرم افزار زیربنایی تلقی شود.

استفاده قابل قبول

شما فقط می توانید از این وب سایت مطابق با این شرایط و ضوابط و در هر صورت برای مقاصد قانونی و مناسب استفاده کنید که شامل رعایت کلیه قوانین، مقررات و آیین نامه های عملی در جمهوری اسلامی ایران در ایران و قوانین قابل اجرا می باشد.
استفاده قابل قبول شما فقط می توانید از این وب سایت مطابق با این شرایط و ضوابط و در هر صورت برای مقاصد قانونی و مناسب استفاده کنید که شامل رعایت کلیه قوانین، مقررات و آیین نامه های عملی در جمهوری اسلامی ایران در ایران و قوانین قابل اجرا می باشد.

سلب مسئولیت از گارانتی

ما این وب سایت را بر اساس «همانطور که هست» و «در صورت موجود بودن» و بدون هیچ گونه ضمانت یا شرط صریح یا ضمنی یا غیر آن ارائه می کنیم.

غرامت

شما موافقت می‌کنید که ما را در مقابل کلیه هزینه‌ها، ادعاها، مطالبات، بدهی‌ها، هزینه‌ها، خسارات یا زیان‌ها (از جمله زیان‌های متعاقب، از دست دادن سود و از دست دادن شهرت، و تمام سود، جریمه‌ها، حقوقی و سایر ) جبران کنید هزینه های ناشی از یا در ارتباط با نقض این شرایط و ضوابط توسط شما.

هایپرلینک ها

وب سایت های ما ممکن است برای راحتی شما پیوندهایی به وب سایت های شخص ثالث ارائه دهند. اگر به آن پیوندها دسترسی پیدا کنید، وب سایت ما را ترک خواهید کرد. ما آن وب سایت ها یا رویه های قانونی آنها را که ممکن است با ما متفاوت باشد کنترل نمی کنیم. ما هیچ گونه نمایندگی در مورد وب سایت های شخص ثالث را تایید نمی کنیم. این شرایط و ضوابط تعامل شما با وب سایت های شخص ثالث را پوشش نمی دهد، و ما شما را تشویق می کنیم که شرایط و ضوابط هر وب سایت شخص ثالث را قبل از دسترسی به آن بررسی کنید.

چشم پوشی

کوتاهی یا تأخیر ما در اجرای هر زمانی یک یا چند مورد از این شرایط و ضوابط به منزله چشم پوشی از این شرایط و ضوابط یا حق ما در هر زمان متعاقبا برای اجرای همه این شرایط و ضوابط نخواهد بود.

قابلیت جداسازی

اگر هر یک از مفاد (یا بخشی از آن)، از این شرایط یا ضوابط، غیرقانونی، باطل، یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا تلقی شود، آن شرط از این شرایط و ضوابط قابل تفکیک تلقی می شود و بر اعتبار و قابلیت اجرای مقررات باقی مانده تأثیری نخواهد داشت.

اطلاع رسانی تغییرات

ما حق تغییر شرایط و ضوابط خود را در هر زمان بدون اطلاع قبلی محفوظ می داریم. ادامه دسترسی یا استفاده شما از این وب سایت پس از چنین تغییراتی نشان دهنده پذیرش شرایط و ضوابط اصلاح شده توسط شما است. این مسئولیت شماست که به طور منظم شرایط و ضوابط را بررسی کنید. این شرایط و ضوابط آخرین بار در 1 آگوست 2020 به روز شده است.

تماس با ما

شرایط و ضوابط به صورت کلی بیان شده است. اگر در رابطه با شرایط و ضوابط ما سوالی دارید، لطفا نامه پستی را به آدرس زیر ارسال کنید: اداره حقوقی، آفتاب پیشرفت صنعت، شرکت با مسئولیت محدود، تهران، ایران