رویداد Scocoex Intl این شرایط و ضوابط را برای اطلاع شما از خط‌ مشی‌ها و اقدامات قانونی ما ارائه می‌کند. لطفاً قبل از استفاده از این وب سایت، این شرایط و ضوابط را به دقت بررسی کنید. استفاده شما از این وب سایت نشان دهنده موافقت غیرقابل فسخ شما برای پایبندی به این شرایط و ضوابط است.
وب‌ سایت Scocoex.com و iranscocoex.com و زیر دامنه‌های آن متعلق به رویداد بین‌المللی Scocoex است که با عنوان scocoex تجارت می‌کند، ارائه‌شده توسط شرکت آفتاب پیشرفت صنعت، یک شرکت با مسئولیت محدود مستقر در تهران، ایران و دارای دفتر در مرکز رویداد و دفتر مرکزی تهران، خیابان بهشتی، خیابان نی‌ریزی. تلفن: 3321000-21-98+ فکس: 3312173-21-98+.
برای اهداف این شرایط و ضوابط، «ما» به رویداد بین‌المللی اسکوکواکس اشاره می‌کند، «این وب‌سایت» مجموعاً به وب‌سایت Scocoex.com و iranscocoex.com و زیر دامنه‌های آن اشاره می‌کند و «شما» ” و “شما” به فرد یا برنامه خاصی اشاره دارد که به این وب سایت دسترسی دارد.


حکومت

این وب سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می شود. دادگاه های جمهوری اسلامی ایران در صلاحیت انحصاری رسیدگی به اختلافات ناشی از استفاده شما از این وب سایت خواهند بود.

حفاظت از داده ها


هر گونه اطلاعات شخصی که هنگام استفاده از این وب سایت در اختیار ما قرار می دهید، مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی ما استفاده می شود.

داده ها به طور خودکار جمع آوری می شوند

ما نام دامنه و آدرس پروتکل بین شبکه (آدرس IP) رایانه ای را که از آن یا اولین رایانه قابل شناسایی که از طریق آن به این وب سایت دسترسی دارید، جمع آوری می کنیم. این اطلاعات شما را به عنوان یک فرد شناسایی نمی کند، بلکه فقط رایانه ای را که از آن یا اولین رایانه قابل شناسایی که از طریق آن به این وب سایت دسترسی دارید، نشان می دهد.
این اطلاعات برای کمک به درک بهتر استفاده از این وب سایت به ما استفاده می شود تا بتوانیم خدمات خود را به شما بهبود بخشیم و همچنین ممکن است برای ارائه محتوای این وب سایت مرتبط با منطقه جغرافیایی شما، از جمله، اما نه محدود به تبلیغات و تبلیغات، استفاده شود. ما اطلاعاتی را که به طور خودکار از این طریق جمع آوری می شود با اطلاعات شخصی شما پیوند نمی دهیم.

کوکی ها
کوکی ها داده های کوچکی از اطلاعات هستند که مرورگر شما در صورت درخواست وب سایت در رایانه شما ذخیره می کند. آنها حریم خصوصی یا امنیت شما را به خطر نمی اندازند، زیرا هر کوکی فقط توسط همان وب سایتی قابل خواندن است که از مرورگر شما درخواست کرده است تا کوکی را ذخیره کند.
ما از مرورگر شما درخواست می کنیم که هنگام دسترسی به این وب سایت یک کوکی ذخیره کند و ممکن است از مرورگر شما بخواهد که یک یا چند کوکی را هنگام خرید، درخواست یا شخصی سازی اطلاعات، یا ثبت نام خود برای خدمات خاصی، ذخیره کند. مگر اینکه صراحتاً ذخیره اطلاعات اضافی را انتخاب کنید، کوکی‌های ما فقط حاوی یک یا چند شناسه متوالی تولید شده توسط رایانه هستند. کوکی‌هایی که این وب‌سایت از مرورگر شما درخواست می‌کند تا ذخیره کند، پسوند «scocoex.com» هستند و حداکثر پس از 365 روز از تاریخ آخرین به‌روزرسانی، منقضی می‌شوند. این اطلاعات برای کمک به درک بهتر استفاده از این وب سایت به ما استفاده می شود تا بتوانیم خدمات خود را به شما بهبود بخشیم و همچنین ممکن است برای ارائه محتوا در این وب سایت بر اساس بازدیدهای قبلی شما، از جمله، اما نه محدود به تبلیغات و تبلیغات، استفاده شود. مگر اینکه صریحاً ذخیره اطلاعات اضافی را انتخاب کنید، ما اطلاعاتی را که به طور خودکار از این طریق جمع آوری می شود با اطلاعات شخصی شما مرتبط نمی کنیم. پذیرفتن ذخیره کوکی های درخواست شده توسط این وب سایت به ما امکان دسترسی به اطلاعات شخصی شما را نمی دهد، اما ممکن است از کوکی ها برای شناسایی رایانه شما استفاده کنیم. اکثر مرورگرها به صورت پیش‌فرض کوکی‌ها را ذخیره می‌کنند، اما می‌توانید با تنظیم تنظیمات برگزیده در مرورگر خود، از ذخیره کوکی‌های خاص خودداری کنید یا انتخابی بپذیرید. با این حال، اگر مرورگر شما از ذخیره کوکی ها امتناع کند، ممکن است برخی از ویژگی های این وب سایت در دسترس شما نباشد و برخی از صفحات این وب سایت به درستی نمایش داده نشوند. می‌توانید اطلاعات مربوط به مرورگرهای محبوب و نحوه تنظیم تنظیمات برگزیده کوکی خود را در وب‌سایت‌های زیر بیابید:
Microsoft Internet Explorer: http://www.microsoft.com/…
موزیلا فایرفاکس: http://www.mozilla.org/…
گوگل کروم: www.google.com/chrome

جمع آوری و استفاده از داده ها


وقتی اطلاعاتی را از طریق این وب سایت درخواست می کنید، ممکن است لازم باشد برخی از اطلاعات شخصی شما را بدانیم. هنگام ارسال ایمیل به ما، یا اشتراک برای اطلاعات، به آدرس ایمیل، نام و سایر شناسه های شخصی محدود شما نیاز داریم. اگر تصمیم به خرید اطلاعات، کالاها، محصولات یا خدمات دارید، معمولاً به برخی جزئیات مالی محدود اضافی نیاز داریم. در جایی که شما خدمات یا محصولات مرتبط با استخدام را درخواست می‌کنید، معمولاً به اطلاعات محدودی در مورد شناسه‌های شخصی، تحصیلات، شغل، جزئیات خانوادگی و مالی نیاز داریم. داده های شخصی شما برای ارائه اطلاعات، کالاها، محصولات و خدماتی که در فرم مورد نیاز شما درخواست می کنید، پردازش می شود.
بیشتر این اطلاعات ممکن است توسط ما استفاده شود تا ما را قادر به بررسی، توسعه و بهبود خدماتی کنیم که ارائه می‌دهیم و اطلاعاتی را که فکر می‌کنیم ارزشمند خواهید یافت در اختیار شما قرار دهیم. اطلاعات حساس مانند جزئیات کارت اعتباری شما فقط برای پردازش پرداخت استفاده می شود و برای اهداف دیگری استفاده نخواهد شد. ما اطلاعات شما را بدون اجازه صریح شما با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نخواهیم گذاشت، مگر اینکه طبق اقدامات اجرای قانون یا قوانین محلی الزامی باشد. شما صریحاً موافقت می کنید که ما می توانیم جزئیات شما را با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث و پیمانکاران فرعی که برای انجام کارها یا خدمات از طرف ما حفظ می شوند، از جمله بازاریابی و تبلیغات: پردازش داده ها و سایر فناوری اطلاعات و خدمات دفتری، به اشتراک بگذاریم. اطلاعاتی که ارسال می‌کنید ممکن است به خارج از کشوری که ممکن است از آن به این وب‌سایت دسترسی داشته باشید، منتقل، ذخیره و میزبانی شود، و ممکن است به کشورهایی که قوانین حفاظت از داده‌ها را ندارند یا به کشورهایی که حریم خصوصی و سایر حقوق اساسی شما در آنها رعایت نمی‌شود، منتقل شود. به طور گسترده محافظت می شود. این و همه انتقالات دیگر ایمن و تحت کنترل انحصاری ما باقی خواهند ماند. اگر بخواهیم از داده های شخصی شما برای هدف جدیدی استفاده کنیم، فراتر از آنچه در ابتدا ارائه شده است، رضایت صریح شما را می خواهیم.


نگهداری داده ها

اطلاعات شما ممکن است پس از خاتمه ارتباط شما با ما به منظور بهبود خدمات ارائه شده نگهداری شود. ما هیچ اطلاعات اضافی در مورد شما به جز آنچه در بالا ذکر شد جمع آوری نمی کنیم.

امنیت


ما متعهد به حفاظت از اطلاعاتی هستیم که شما در اختیار ما قرار می دهید. ما سیاست های امنیتی، قوانین و اقدامات فنی را برای محافظت از داده های شخصی که تحت کنترل خود داریم، مطابق با قوانین امارات دبی در امارات متحده عربی و قوانین فدرال قابل اجرا در امارات متحده عربی اجرا کرده ایم. اقدامات امنیتی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، استفاده یا افشای نامناسب، اصلاح غیرمجاز و تخریب غیرقانونی یا از دست دادن تصادفی طراحی شده‌اند.

ما هنگام جمع آوری یا انتقال داده های حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری از رمزگذاری لایه سوکت ایمن (SSL) استفاده می کنیم. رمزگذاری SSL طوری طراحی شده است که اطلاعات را برای کسی غیر از ما غیرقابل خواندن کند. این معیار امنیتی زمانی کار می کند که نماد یک کلید شکسته یا قفل بسته (بسته به مرورگر شما) را در پایین پنجره مرورگر خود می بینید. باید توجه داشته باشید که هیچ گونه انتقال داده از طریق اینترنت نمی تواند کاملاً ایمن باشد. اگرچه ما تلاش می کنیم از چنین اطلاعاتی محافظت کنیم، اما امنیت اطلاعاتی را که از طریق اینترنت به ما منتقل می کنید تضمین نمی کنیم و شما این کار را با مسئولیت خود انجام می دهید.

هایپرلینک ها

وب سایت های ما ممکن است برای راحتی شما پیوندهایی به وب سایت های شخص ثالث ارائه دهند. اگر به آن پیوندها دسترسی پیدا کنید، وب سایت ما را ترک خواهید کرد. ما آن وب سایت ها یا رویه های قانونی آنها را که ممکن است با ما متفاوت باشد کنترل نمی کنیم. ما هیچ گونه نمایندگی در مورد وب سایت های شخص ثالث را تایید نمی کنیم. این شرایط و ضوابط تعامل شما با وب سایت های شخص ثالث را پوشش نمی دهد، و ما شما را تشویق می کنیم که شرایط و ضوابط هر وب سایت شخص ثالث را قبل از دسترسی به آن بررسی کنید.

اطلاع رسانی تغییرات


ما حق تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی خود را در هر زمان بدون اطلاع قبلی محفوظ می داریم. ادامه دسترسی یا استفاده شما از این وب سایت پس از چنین تغییراتی نشان دهنده پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی شما به عنوان اصلاح شده است. این مسئولیت شماست که سیاست حفظ حریم خصوصی را به طور منظم مرور کنید. این خط‌مشی رازداری آخرین بار در 22 ژانویه 2020 به‌ روزرسانی شد. اگر در هر زمانی تصمیم گرفتیم از اطلاعات شناسایی شخصی به روشی متفاوت از آنچه در زمان جمع‌آوری بیان شده استفاده کنیم، از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. شما می توانید انتخاب کنید که آیا از اطلاعات شما به این شیوه متفاوت استفاده کنیم یا نه. ما از اطلاعات مطابق با خط مشی حفظ حریم خصوصی استفاده خواهیم کرد که بر اساس آن اطلاعات جمع آوری شده است.