باشگاه، جایزه، شبکه علمی و مسئولیت اجتماعی​

باشگاه سرمایه‌گذاران اسکوکواکس

شرکت‌ها و اشخاص علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ملی و بین‌المللی در ۲۹ کشور بازار هدف ایران اسکوکواکس می‌توانند با عضویت در باشگاه سرمایه‌گذاران اسکوکواکس از اطلاعات پروژه‌ها مطلع شوند و جهت دریافت فرم عضویت و هزینه‌های آن با دبیرخانه ایران اسکوکواکس تماس بگیرند.

 

شبکه دانشگاهی و مدیریت اسکوکواکس

جهت تبادل اطلاعات علمی در حوزه صادرات، مدیریت، امور بین‌الملل، کارآفرینی بین مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی و… شبکه دانشگاهی و مدیریت ایران اسکوکواکس با حضور مراکز علمی علاقه‌مند در ۲۹ کشور ایجاد خواهد شد.  

جایزه دیپلماسی بین‌المللی سینوتکس – اسکوکواکس

همه ساله براساس ارزیابی علمی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی متقاضی در کنار اشخاص و مدیران شرکت‌های علاقه‌مند که در حوزه دیپلماسی بین‌المللی در حوزه علم، اقتصاد و مدیریت فعالیت برجسته‌ای دارند در هر رویداد به برگزیدگان جایزه سینوتکس اسکوکواکس اعطاء خواهد شد.  

حمایت ایران اسکوکواکس از هنر، ورزش، بنیادهای خیریه

ایران اسکوکواکس در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به حمایت و تولید یک فیلم سینمایی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی و بین‌المللی با داستانی اجتماعی نموده است و همچنین یک مسابقه چند جانبه در زمینه‌های ورزشی با حضور کشورهای علاقه‌مند از میان ۲۹ کشور برگزار خواهد کرد. ایران اسکوکواکس حمایت از بنیادهای خیریه فعال در حوزه دانش، درمان و پژوهش‌های علمی در حوزه اقتصاد و سازمان‌های بین‌المللی جزو ماموریت‌های خود در مسئولیت اجتماعی می‌داند و به آن اهتمام می‌ورزد.